четвртак, 9. фебруар 2012.

volim te....

  • Volim te zbog nacina na koji me gledas
  • Volim te jer ne mogu zamisliti dan bez tebe
  • Volim te jer si uvek uz mene kada si mi potreban
  • Volim te jer sam te uvek sanjala i jos uvek te sanjam
  • Volim te zbog nacina na koji me nasmejes 
  • Volim te jer mi uvek popustas
  • Volim te zbog tvoje pazljivosti prema meni 
  • Volim te zbog tvoje neznosti
  •  Volim te jer me tako dobro poznajes
  • Volim te zbog osecaja da si uz mene i kada smo razdvojeni
  • Volim te jer samo ti znas da me volis
  • Volim te jer si mi uvek brisao suzu sa lica
  • Volim te jer mi ispunjavas svaki moj dan mislima o tebi
  • Volim te jer sam na tebe ponosna u svakom trenutku
  • Volim te zato sto si za mene spreman uciniti sve
  • Volim te zbog toga sto si poseban
  • Volim te zbog iznanadjenja koja mi uvek priredjujes
  • Volim te zbog svih prelepih trenutaka provedenih sa tobom
  • Volim te jer znam da nikad neces odustati od nas
  • Volim te jer vreme staje kada sam sa tobom
VOLIM TE ZATO STO SI POSEBAN.....


Нема коментара:

Постави коментар