четвртак, 9. фебруар 2012.

Voli me dok sa živ
kad ne budem tu – šta će mi čudo?

Lep osmeh podari i reč,
ostani uz mene dugo, dugo.
Dodaj mi sreće tren
i vetar nek’ duva jugo,
zauvek srcu budi lek,
ne daj me nikom drugom.
Voli me, dok sam još tu,
kroz zemlju se ne vidi svet,
čak i kada orao ponosno leti sam,
ipak je tužan njegov let.
Voli me – voleću te i ja,
nek’ sve to traje dugo, dugo,
kao na ušću reke dve,
budimo zajedno, moja drugo! 

 *******************************

 Ne,nemoj mi prići!Hoću izdaleka
da volim i želim tvoja oka dva.
Jer sreća je lepa samo dok se čeka,
dok od sebe nagoveštaj da.

Ne,nemoj mi prići!Ima više draži
ova slatka strepnja,čekanje i str'.
Sve je mnogo lepše donde dok se traži,
o čemu se samo tek po slutnji zna.

Ne,nemoj mi prići!Našto to i čemu?
Izdaleka samo sve ko zvezda sja;
izdaleka samo divimo se svemu.
Ne,nek mi ne priđu oka tvoja dva!

*******************************






Нема коментара:

Постави коментар