четвртак, 9. фебруар 2012.

samo za moju ljubav......

Da l' volis mene ti
da l' umro bi za mene
da l' volis mene ti
vise nego sebe

Da l' volis mene ti
nebitno je vreme
koliko cekacu
jer zelim samo tebe

Ti dajes mi krila
da letim sa tobom ja
letim ja, letim ja, letim ja
ka tebi letim ja

Ziva sam tol'ko znam
dok zivis u meni ti
zivim ja, zivim ja, zivim ja
za tebe zivim ja

I znam sta mogu da ti dam

Ti si moj okean
u koji tonem do dna
tonem ja, tonem ja, tonem ja
najdublje propadam

Disem za tebe ja
zivot ti poklanjam
disem jer zelim te
disem da volim te zauvek

I znam sta mogu da ti dam


***************************

Na nebu k'o svijece
zasjale su zvijezde
sreca mi je dok si tu

Znala sam od davno
da te volim tajno
a sad ti dajem istinu
 
 Sva tebi pripadam
s tobom sretna sam
s tobom sretna sam

Sva tebi pripadam
s tobom zena sam

Sva tebi pripadam
s tobom sretna sam

Sva tebi pripadam
s tobom zena sam

Zastalo je vrijeme
usne su nam nijeme
a ti me mazis pogledom

Od tad znam za tebe
moji snovi vrijede
jer ne bi nebo padalo

*******************


Ti si moj, moj i Boziji
ti si moj i vise niciji
nek svi odu samo nemoj ti
moja ljubavi

Ja cu tebe uvijek ljubiti
i ako odes to me moze ubiti
ja sad letim tvojim krilima
moja ljubavi jedina

Ne dam te, ne dam nikome
sto cu ja sama bez tebe
jer ja sam s tobom srce slomila
moja ljubavi jedina

Na tvom ramenu, ja sam spavala
u tvojim ocima, zoru gledala
zelim to da znas
ja zbog tebe postojim
sve bi dala da te zadrzim
 
 Ti si moj, moj i Boziji
ti si moj i vise niciji
ja sad letim tvojim krilima
moja ljubavi jedina

Na tvom ramenu, ja sam spavala
u tvojim ocima, zoru gledala
zelim to da znas
ja zbog tebe postojim
sve bih dala da te zadrzim












Нема коментара:

Постави коментар