субота, 11. фебруар 2012.

Reci A ja cu uvek da ti dam
reci U ja cu uvek biti tu
reci ljubav ja cu uvek da ti pruzim
reci robe ja cu vecno da ti sluzim

Reci zima i donecu ti cebe
reci srce kucacu za tebe
reci moda i kupicu ti sve
reci ne i srusices mi sve

 I kada sanjas
zelim biti s tobom i u snu
i kada spavas
budi tu na mome jastuku


I nema reci
sto rekle bih koliko volim te
jer pored tebe
znam da bicu srecna zauvek

Reci pas i trcacu za tobom
reci tajna i zaklecu se Bogom
reci sex i bice cele noci
reci svadja to samnom nece moci


*********************************


Tvoja ljubav sladja je i od meda
a ljepota sto se jednom gleda
ti kad mi pridjes prestajem da disem
sta da radim, ja ne mogu vise

Ljepota me tvoja opija
bices moja, samo moja sva

Kao vatra bez plamena palis
od poljupca pocinjem da gorim
a jedan dodir dovoljan je samo
da zapali i da sav izgorim

Ljepota me tvoja opija
bices moja, samo moja sva

Sve sto imam tebi dacu
samo tebe svojom zvacu
da mi sebe das, da ne razmisljas

Da te volim, da te zelim
dusom cijelom, srcem cijelim
da ti sebe dam, da ne razmisljam

Milion puta cu ti ponoviti
nesto sto najvise volis da cujes
"volim te"

Volim te, sreco moja
volim te, zivote moj


I sve dok disem voljecu te
i bicu samo tvoj
a ti ostani takva kakva si
zivote moj

Ljepota me tvoja opija
bices moja, samo moja sva

********************************
 Ako ikad zaplaces i za mene zaplaci
da i meni se sve naoblaci
kad se Bogu pomolis i za mene klekni ti
da i meni Bog grijehe oprosti

 Kad nekog ludo zavolis
i sve ti potone
pronadji samo jedan most
i skoci za mene


I kad bi vene presjekla
bol kad te pokrene
presjeci ih i za mene
da samo jednom ja otkrijem ljubav

Ako budes sanjala i za mene sanjaj ti
nek i mene san jednom prevari
kada budes prastala prastaj tad i za mene
nek me neko bar po dobro spomene

 Kad nekog ludo zavolis
i sve ti potone
pronadji samo jedan most
i skoci za mene 

****************************** 


Нема коментара:

Постави коментар